Ruim 70.000 beursbezoekers geïnspireerd om zelf met groen aan de slag te gaan

Van 17 t/m 23 november waren de Bossche Brabanthallen omgedoopt tot Margriet Winter Fair. Voor zo’n 70.000 bezoekers, met name vrouwen, een gezellige start van de winterperiode. Door de centrale ligging van de Green Your Day stand hebben we 7 dagen lang evenzoveel vrouwen gestimuleerd om zelf aan de slag te gaan met planten en bloemen. Romeo Sommers (influencer, groenstylist en initiatiefnemer Green Your Day) gaf dagelijks meerdere workshops en demonstraties.

Samenwerkingsverband

Omdat je samen sterker staat dan alleen, werkte Green Your Day  tijdens Margriet Winter Fair met meerdere partijen. Een gezamenlijke presentatie dat bijdraagt aan een positieve totaalbeleving voor de consument. Voor o.a. Lechuza, Air So Pure, Decorum, Capi Europe, Florensis, Green Team Europe, Amigo Plant, Sakata, Hartman, Pokon, MySeasons, Chrysal, Anthura, BLOOM your message, Skimmia Moerings, Bloembollenkraam  en Piet Klerkx was het een unieke mogelijkheid om producten onder de aandacht te brengen en/of nieuwe concepten te testen.

Informeren en inspireren

Veel gehoorde reacties tijdens de steevast uitverkochte workshops: “Je komt op deze manier in aanraking met producten die je nog niet kende of waarvan je de toepassing niet begreep. Zoals potten met een inventief watergeefsysteem of buitenpotten met een oranje isolerende laag.” Of: “Leuk om met voor mij onbekende planten te werken én ik heb geleerd hoe je langer van je orchidee kan genieten”. “Ik heb mijn ogen uitgekeken naar de nieuwe producten als de stuifmeelvrije lelie met een licht aangename geur.” Deze opmerkingen geven precies de missie weer van Green Your Day. Iedereen laten ervaren hoe leuk het is om met bloemen en groen te werken. We zijn er namelijk van overtuigd dat iedereen groene vingers heeft.